fredag 11 april 2014

Allt är inte alltid kul i Afrika!

Jag har haft två riktigt sega veckor. Förra veckan startade med hög feber och öroninflammation. Sedan dess har jag fortsatt vara lite halvborta. 
Idag hade vi en superstora dag framför oss tillsammans med Luke commission, en jättestor mobil klinik, som åker ut till olika områden i Swaziland och gör alltifrån blodtrycksmätningar till HIV test och omskärningar. MEN, kl 3 inatt vaknade jag av huvudvärk från jordens kärna. Hela kroppen skakade och jag var övertygad om att om jag rör mig så spyr jag! Jag har migrän. 
Eftersom att bilen ska ta oss härifrån ganska snabbt så insåg jag att det är ingen idé att försöka åka med, jag kommer att bli hemma och Carro fick inte åka hon heller. 
När jag nu vaknar, 4 timmar senare är huvudvärken kvar, inte så intensivt, men kvar. Min kropp har lugnat sig och jag mår mycket bättre. Hoppas våra fina grabbar får en fantastisk dag, trots avsaknaden av oss. 
PS. Vi har gjort massa awesome grejer i veckan som vart och den har vart asbra, trots sjukdomar och förkylningar! DS.

Kram LINN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar